Składanie zamówień
SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ NA ODCZYNNIKI I ZUŻYWALNE MATERIAŁY LABORATORYJNE
Lista odczynników i zużywalnych materiałów laboratoryjnych, które znalazły się w rozstrzygniętych przetargach: ROZSTRZYGNĘTE PRZETARGI
Szybki tryb realizacji zamówień zapewnia jedynie realizacja umów przetargowych
- Kolejne zakładki z nazwami firm są odpowiednikiem pakietów w przetargach.
- W wyniku rozstrzygnięcia przetargów lub wyczerpania limitu wynikającego z umowy listy będą uzupełniane/modyfikowane.
Monity na żółtym pasku będą informować o dostępności danego pakietu. - Zamówienia do sekretariatu ICNT składamy na formularzu zamówienia wg wzoru:
WZÓR – zamówienia z rozstrzygniętych przetargów
UWAGA! – w kolumnie 1 – „Kod produktu…” należy podać pozycję/kod zamawianego przedmiotu z listy przetargowej. Brak tego kodu będzie skutkował przekazaniem tej pozycji do kolejnego przetargu.
Zamówienia w pliku EXCEL w formie elektronicznej proszę przesyłać na adres: icnt@umk.pl
W przypadku braku odczynnika w rozstrzygniętych przetargach proszę o zgłaszanie zapotrzebowań
Zamówienia spoza listy przetargowej – dotyczą zamówień, o których mowa w Prawie Zamówień Publicznych (PZP) art. 11 ust. 1 pkt 3 lub art. 11 ust. 5 pkt 1. Ten typ zamówień musi spełniać następujące przesłanki:
- nie było możliwości przewidzieć/zaplanować danych dostaw lub usług (konieczne oświadczenie) – formularz zamówienia (16 KB) Oświadczenie
- „dostawy lub usługi służące wyłącznie do celów prac badawczych, eksperymentalnych, naukowych lub rozwojowych” (art. 11 ust. 5 pkt 1),
- „korzyści z danych usług przypadają wyłącznie zamawiającemu na potrzeby jego własnej działalności” (art. 11 ust. 1 pkt 3).
Po przesłaniu elektronicznej wersji zamówienia, konieczna jest wizyta w Sekretariacie celem złożenia podpisu pod oświadczeniem. Dopiero po złożeniu podpisu, zamówienie będzie uznane za złożone.
WAŻNE!!! – należy krótko (1-3 zdania) opisać rzeczywisty cel zakupu. Dzięki temu będzie można stosować krótkie procedury.
Przykład: opis „do celów naukowych” jest niewystarczający. Przyczyni się do agregowania zamówień, co w konsekwencji będzie prowadziło do ogłaszania postępowań zgodnych z PZP.
WAŻNE!!! – należy podać powód dlaczego nie można było zaplanować tego zakupu.
Uwaga: Zlecenia realizowane są poprzez system XPRIMER i wymagają elektronicznego podpisu dysponenta środków.